Bukefalos 28 år!

Biltemas bältesstol

AgentCarter

Trådstartare
Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.
 
Är det den som bara är en kudde? För den har iaf min son haft sedan han gick över till bilkudde och jag tycker den funkat utmärkt. :)
 
Det går ju att köpa bättre märken billigt också :)
Köpte nyss en Akta Graco för halva priset, 600 kr tror jag det var. Pm får du veta affär.
 
Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.
jag har en sån och den är ok
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
1 909
Senast: Mois
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 260
Senast: Destiny_D
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 366
Senast: Tassa
·
Småbarn Vi kommer att få 2,5km till dagis, men jag hoppas på att det stora delar av året kommer gå att cykla 😃 det får bli bil när det är snö...
Svar
10
· Visningar
761
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp