Bukefalos 28 år!

Biltemas bältesstol

AgentCarter

Trådstartare
Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.
 
Är det den som bara är en kudde? För den har iaf min son haft sedan han gick över till bilkudde och jag tycker den funkat utmärkt. :)
 
Det går ju att köpa bättre märken billigt också :)
Köpte nyss en Akta Graco för halva priset, 600 kr tror jag det var. Pm får du veta affär.
 
Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.
jag har en sån och den är ok
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 637
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 237
Senast: Amha
·
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 680
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp