Blogg -namngivning... & webbhotell?

Ms Sally

Trådstartare
Suck.

Tänkte starta en ny blogg men kan för mitt liv inte komma på nåt bra namn. Det blir min första blogg på egen domän, så jag vill verkligen att det blir bra.

För övrigt vill jag gärna ha tips på webbhotell som passar bra för en wp-blogg. Alternativt webbhotell som inte är så bra enligt er erfarenhet oavsett orsak.

tAcKar

Sv: Blogg -namngivning... & webbhotell?

Jag har manufrog som Missel länkade till och jag är supernöjd både med upptiden och väldigt snabb support så de kan jag verkligen rekommendera. Lycka till med att hitta på ett namn, om den ska ha någon särskild inriktning så kan du ju alltid ta något namn som anknyter till det.

Tack båda för era svar och tips!

Jag har ff inte kommit på ett tillräckligt bra domän/bloggnamn.

Känns som om jag kommer att ångra mig så om jag reggar ett namn som inte känns 100% rätt (eller iaf 95%).

Gahhh!

Men det finns ju ganska billiga toppdomäner och man brukar registrera domäner per år :)
Eller är du bara ute efter paket med webbhotell+domän?

Men det finns ju ganska billiga toppdomäner och man brukar registrera domäner per år :)
Eller är du bara ute efter paket med webbhotell+domän?

Ja, alltså jag har aldrig haft en egen domän/webbhotell. Så det är ju både domän och hotell. Just nu lutar det åt one.com - eller surftown - billigaste varianterna. Är det stor skillnad dem emallan?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 463
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 985
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd... 2
Svar
25
· Visningar
3 784
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 864
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur