Blue Chip Original!

P

Pockan

Hej! Jag undrar om någon av er använder detta foder. En vän till mig som bor i England använder detta och är väldigt nöjd! Vad tycker ni om det? Vet ni någon återförsäljare i Södertälje- och Skaratrakten!
MVH / Fia

:banana: Var tvungen att lägga in den, hur söt som helst!
 
Gav det till min häst för några år sen, märkte väl ingen skillnad direkt.... Vet inte vart det går att köpa tyvärr.
 
har du provat att söka på det??

Hon jag köpte av sålde även Spillers, så kanske deras försäljare kan ta hem det till dig.

En annan sak, VARFÖR vill du fodra med Blue Chip??
 
Hej!
Egentligen är det inte jag som ska fodra med det. Mina hästar är runda och go som det är. ;) Det är en kompis som har problem med hullet på sitt sto, dåliga hövärden, som ville pröva.

MVH / Fia
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Blyger
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 813
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 072
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 606
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp