Blue Chip Original!

P

Pockan

Hej! Jag undrar om någon av er använder detta foder. En vän till mig som bor i England använder detta och är väldigt nöjd! Vad tycker ni om det? Vet ni någon återförsäljare i Södertälje- och Skaratrakten!
MVH / Fia

:banana: Var tvungen att lägga in den, hur söt som helst!
 
Gav det till min häst för några år sen, märkte väl ingen skillnad direkt.... Vet inte vart det går att köpa tyvärr.
 
har du provat att söka på det??

Hon jag köpte av sålde även Spillers, så kanske deras försäljare kan ta hem det till dig.

En annan sak, VARFÖR vill du fodra med Blue Chip??
 
Hej!
Egentligen är det inte jag som ska fodra med det. Mina hästar är runda och go som det är. ;) Det är en kompis som har problem med hullet på sitt sto, dåliga hövärden, som ville pröva.

MVH / Fia
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
426
Senast: tessan.g
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 600
Senast: MML
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp