Lägenheten. Bo centralt och ha nära är sådant som är viktigt för mig. Att behöva göra renoveringar i ett hus lockar mig inte alls, jag vill använda min fritid till sånt som får mig att må bra, inte lägga det på renoveringar.
 
Alltså, vi kommer ingenstans känns det som, när vi är i huset vill vi bo där, när vi är i lägenheten vill vi bo där :meh:

/Mvh Privilegierad med i-landsproblem.
 
Svårt.

Det är skitjobbigt att renovera men ack så härligt när det blir klart.

Vill du lägga all ledig tid på boendet? För det kommer det att behövas om det är såpass mycket renovering även om man lejer bort mycket.
 
Om ekonomin inte spelar någon roll så skulle jag välja lägenhet. Det är bekvämt och ger tid till annat.
Nu så bor jag i stora och ganska så slitna hus på landet.
Det är det absolut billigaste alternativet.
Rymligt och praktiskt på många vis, men föga bekvämt eller lättsamt.
 

Liknande trådar

Hemmet Hittade ingen bra rubrik men denna får duga... Jag är uppväxt i villa men har på min höjd bott i BR-radhus själv. Jag gillar inte...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
12 892
Senast: _Taggis_
·
Äldre Mina föräldrar ska sälja sitt hus, eventuellt till min lillebror till ett förmånligt pris. Om detta sker kommer jag få motsvarande summa...
Svar
18
· Visningar
1 697
Senast: Verdandi
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 233
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag är ny användare här, men har läst på forumet i flera år. Så jag är inget troll:) Önskar att jag kunde få lite tankar...
Svar
12
· Visningar
1 575
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp