börjes-sadelgjordar o färger!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare memmalotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 856
M

memmalotta

snälla, hjälp! jag blir knäpp på börjes! jättebilligt, o jag är nöjd med det jag beställer.. men man har ju ingen ANING om vilka färger som är vilka! på ena sidan finns en brun sadelgjord, och på nästa; en brun sadelgjord - fast de har heeeelt olika färg på bilderna - men båda är bruna..?

Jag vill köpa sadelgjorden på s. 46 (i katalogen 2007) som finns i vanlig modell eller med platta. är den mörkrun, eller är det samma brun som sadelgjorden på sida 38?

snälla hjälp, vet inte hur jag ska få reda på detta annars! :p

Sv: börjes-sadelgjordar o färger!

Ring till hästaffären direkt och fråga dem, vet inte om de har öppet en stund imorgon till och med.

Ring och testa, numret direkt dit står i katalogen tror jag. :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där... 49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
29 542
Senast: Niyama
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag har lagt detta under rätt annars får den gärna flyttas! Hej! Jag har ett problem - har en medryttare sedan 1 ½ månad... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 923
Utrustning Ska prova ut sadel i veckan som kommer o tänkte införskaffa en ny sadelgjord. Nuvarande från chetak med resår i en sida är jag inte alls...
Svar
6
· Visningar
1 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka