Börjeskatalogen har kommit!!!

Sv: Börjeskatalogen har kommit!!!

inte lika billigt som förr. de har allt smyghöjt sina priser...

Fast jag måste säga att de har sänkt en hel del också. jag har handlat där i rätt många år och priserna ligger på ungefär detsamma, vissa saker har höjts och vissa sänkts. Börjes är iallafall den billigaste ridsportaffär jag känner till.

Nu har jag äntligen fått katalogen jag beställde. :banana: Jag har också skrivit upp allt jag ska köpa och räknat ut vad det blev. Jag måste spara minst 4000 kronor.... :crazy: Aja det går lätt tur att mamma ska ge mig några tusenlappar. :angel: Min häst ska vara fin när han kommer hem igen. :love:

du kanske inte varit så bra kund för dom så de vill inte slösa en tidning på dig.. ne men skämt och sido, ring så får du nog direkt en.

Fast jag måste säga att de har sänkt en hel del också. jag har handlat där i rätt många år och priserna ligger på ungefär detsamma, vissa saker har höjts och vissa sänkts. Börjes är iallafall den billigaste ridsportaffär jag känner till.
SÄnkts!!?? Nja, inget av de jag brukar köpa ;-)

Jag måste spara minst 4000 kronor...

4000 kronor är lätt att komma upp i på börjes :love:.

Jag är helt kär i Kiel-tränset - v-ringade pannband är så fint :). Blev såklart ett sånt! Klickade också hem ett Tyfon regntäcke (gamla blåa färgen, den bruna färgen var gräslig :eek:), ett blårutigt stalltäcke & ett ylletäcke :d.

Är det bara jag som tycker många av de gamla färgerna är finare än de nya? T ex det blårutiga ylletäcket istället för det brunrutiga, det blåa tyfon istället för det bruna osv..

Vet nån hur kvaliteten är på fårulls-produkterna? De är så himla billiga jämfört med andra, så man undrar ju.. :smirk:

Sen undrar jag om nån har provat det stjärnmönstrade Mac Rain Pro-regntäcket? Blev sugen på dett sånt!

deras fårskinnsprodukter är precis i lika bra kvalitee som andras. De är att rekommendera

jag har inte fått katalogen än!:mad:
men de sakerna jag har kollat på via nätet har varit lägre än tidigare år. bla körglasögonen!! 15 kr!!! oj och som om man ändå inte har 17 par som ligger och skräpar :)

Det brurutiga ylletäcket tycker jag är MYCKET snyggare än det i fjol det var ju döfult! :p

Det är det som är nackdelen med börjes. De har för mycket som man vill ha och i och med att de är billiga tycker man ju att man kan köpa mer.... :o Ska åka dit nästa månad. Älskar attt besöka butiken och sen gå upp på cafeterian och käka billiga macor och billig mjukglass. :love:

ja deras cafeteria, underbar :) deras goda mackor.. *mums* och cockladbollarna ohhh.. ät en för mig när du är där :)

ja deras cafeteria, underbar :) deras goda mackor.. *mums* och cockladbollarna ohhh.. ät en för mig när du är där :)

Jag kan äta två för dig om det är så... :angel: Det är ett måste att äta där när man är på börjes. Jag längtat alltid dit både för att handla hästsaker och för att få äta där.:D

kom ihåg att säga hur de smakade sen.. ohh vattnas i min mun..

Jag tycker faktiskt Tyfontäcket är snyggare i år. I katalogen syns det knappt vad det är för färg så jag var inne och kikade ikväll och det är ju jättefint! Chokladbrunt och turkos, precis som Eskadron har på en del grejer i år.

Jag måste ha både täcke och grimma! :d

Jag tycker faktiskt Tyfontäcket är snyggare i år. I katalogen syns det knappt vad det är för färg så jag var inne och kikade ikväll och det är ju jättefint! Chokladbrunt och turkos, precis som Eskadron har på en del grejer i år.

Jag måste ha både täcke och grimma! :d

Nej, ibland är det ju lite svårt att se på bilderna. Jag måste erkänna att jag tycker brunt är urtrist :(. Eskadron gör finfina saker, och det är fint på vissa hästar, desto mer tråkigt på andra. Så jag håller fast vid mitt mörkblå :d!

:banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 560
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 149
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025