Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inte lika billigt som förr. de har allt smyghöjt sina priser...
Nää jag måste nog göra det! för jag blir ju galen!!kanske för kringelkrok vägar så de inte hittar :P Ring pch hojtat till dme att du vill ha katalogen?
SÄnkts!!?? Nja, inget av de jag brukar köpa ;-)Fast jag måste säga att de har sänkt en hel del också. jag har handlat där i rätt många år och priserna ligger på ungefär detsamma, vissa saker har höjts och vissa sänkts. Börjes är iallafall den billigaste ridsportaffär jag känner till.
Jag måste spara minst 4000 kronor...
deras fårskinnsprodukter är precis i lika bra kvalitee som andras. De är att rekommendera
ja deras cafeteria, underbarderas goda mackor.. *mums* och cockladbollarna ohhh.. ät en för mig när du är där
![]()
Sen undrar jag om nån har provat det stjärnmönstrade Mac Rain Pro-regntäcket? Blev sugen på dett sånt!
kom ihåg att säga hur de smakade sen.. ohh vattnas i min mun..
Jag tycker faktiskt Tyfontäcket är snyggare i år. I katalogen syns det knappt vad det är för färg så jag var inne och kikade ikväll och det är ju jättefint! Chokladbrunt och turkos, precis som Eskadron har på en del grejer i år.
Jag måste ha både täcke och grimma!![]()