Börjeskatalogen har kommit!!!

Sv: Börjeskatalogen har kommit!!!

kl

Fick katalogen i går och jag och mamma har redan slängt iväg en beställning på 1300 kronor :o Dock har jag 'bara' handlat för 600, så jag tycker att jag har skött det bra, kunde lätt ha blivit mer pengar :p Tycker att det har en massa trevliga saker i denna katalog!

Knapplån..

Detta suger.. Har ännu inte fått katalogen! :mad: Varken från Börjes eller Horze..

Har inte heller fått katalogen... Men jag bor ju i norrland..men ändå... förstår inte varför jag måste vänta så länge? Fick ju 2007 års katalog 2 ggr. Varför kan jag inte få den nya nu då?

Tog en katalog för nån vecka sen när jag var där o handlade foder. Förvånad över att den kom så tidigt! Brukar komma senare.
Det är inte så mkt jag brukar kolla i katalogen, jag går till affären ist så jag brukar inte ha nån koll på vad som är med i katalogen eller inte. Det är alltså större utbud i affären än i katalogen, det är väl främst "märkesgrejerna" som inte är med i katalogen. Allt sånt har de inte inne jämt heller, så det går väl inte ha som lagervara på postordret. Sen är ju deras motto att de ska va billiga. Men det är superkul att de även börjar ta in mer o mer kvalitetsgrejer i affären! :love: Även de grejerna brukar ju va mkt billigare än i andra affärer.

Cavalloridbyxor o fler dressyrshabrak (ex från Mia's) har de haft länge i butiken.

Visst är det bl a personal som är modeller i katalogen. Alla jobbar inte i hästaffären, nån jobbar i varuhuset oxå tror jag. Sen är det nog några från postorder o nåt barnbarn till Börje. Jag bryr mig inte så mkt om hur de bär upp kläderna. De har ju lättare att hålla priserna nere eftersom de slipper dyra kostnader för modeller o "proffsfotografer".... Tydligen köper ju folk deras kläder ändå. Fast jag förstår verkligen INTE vad den där killen gör med handleden på ett foto som visas här i tråden....?!

Tycker det ändå fanns en hel del fint i katalogen. Har faktiskt inte varit i affären på ett tag så jag har kunnat spana in nyheterna, måste dit nån dag nu!! Flera klädesplagg som jag skulle kunna tänka mig, nåt träns o shabrak. Väldigt SYND att det ursnygga grå shabraket med rosa på bara fanns i ponnystl :(

Fast jag förstår verkligen INTE vad den där killen gör med handleden på ett foto som visas här i tråden....?!

:rofl: :rofl: undrar precis samma sak.. :p

Tycker det ändå fanns en hel del fint i katalogen. Har faktiskt inte varit i affären på ett tag så jag har kunnat spana in nyheterna, måste dit nån dag nu!! Flera klädesplagg som jag skulle kunna tänka mig, nåt träns o shabrak. Väldigt SYND att det ursnygga grå shabraket med rosa på bara fanns i ponnystl :(

samma här! väldigt synd :(

Ja, sjöbogårdens finns i katalogen. Och riktigt billig var den med:)

Har inte heller fått katalogen... Men jag bor ju i norrland..men ändå... förstår inte varför jag måste vänta så länge? Fick ju 2007 års katalog 2 ggr. Varför kan jag inte få den nya nu då?

Jag bor också i norrland, och jag fick min igår:D Beklagade mig här igår över att jag alldrig fick någon, också kom, till min stora förvåning, två igår.

*kl*
Är nyfiken på den vita antiglidpadden i slutet på katalogen,det är nån ny produkt.

kl

Min inköpslista:

* Nån borste + putsbox
* Benpaddar + fleecelindor
* Grimskaft
* Longer-/körgjord + körtöm
* Pälsglans
* Skillingaryd salva
* Flugmedel
* Termometer
* Knästrumpor
* Hinkar m. lock
* Regn- och fleece- och stalltäcke + täckesgjord
Totalt ca 1800 spänn, inte så farligt. Bara priset för täckena någon annanstans.

Då kanske man skulle våga prova. Har varit skeptisk efterssom det är så billigt, men om det är bättre en Foxfire måste det ju vara värt att prova!

Vad bra, då kanske man vågar prova trots det billiga priset:) Tack för alla svar

Jag tycker tränset Chelsea var snyggt :love:

Vill ha .. :cry:

Fast det luktar inte så gott :angel:

Njaä, jag tycker det luktar lite väl mycket parfym, men jag besväras inte av själva doften. Nu var det iaf en dryg vecka sedan jag sprayade min hästs man och svans. Han går otäckad på lösdrift, det har snöat en dm snö i fyra nätter, och man och svans känns fortfarande som nysprayade!

jag tycker det var totalt uselt.
Har prövat massor nu, bla foxfire o veredus men det bästa är helt klart TIB :love:

*KL*

Hur lång tid brukar det ta att få hem sakerna från det att man beställt?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 398
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 596
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 152
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V