Börjeskatalogen har kommit!!!

Sv: Börjeskatalogen har kommit!!!

kl

1163_1204751380.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:eek: HAHAHAHA :rofl:

*kl*
Jag är förvånad .Jag beställde den 5 mars och grejerna kom i förrgår.:eek:
Börjes har enligt min erfarenhet varit väldigt långsamma förut.Men nu gick det fort som attan :banana:

Jag beställde i onsdags förra veckan, sakerna kom i går!

Är urnöjd!

Inte så mycket av intresse tror jag massa grejer till rovdjurstaketet som jag ska sätta upp :eek:
sen regntäcke strykkappor en svettskrapa och benlindor allt verkar då ok.

Knapplån

Mmm, blev sugen på ett Börjesbesök när katalogen kom!:d
har inte så långt & åka, men inga pengar bara:crazy:

Han på den roliga bilden, vad gör han tro, haha:rofl:

men, katalogskrälle, kom hit någång. en kompis har fått men inte jag? de e ju inte direkt många mil mellan oss... morr.

Jag ska beställa lite grejer hade jag tänkt :)

Tränshängare
Sadelhängare
5pack krokar
Selhängare
Täckeshängare
Ev. nån billig borste
Plaststolpar
Elband
Dvd om massage/stretching
Gelpadd
Hjälmhängare
ev. reflexer

*kl*

har hittat en massa jag ska ha, mst blir de från börjes liniment och bvitamin :) Ska bara se om någon annan i stallet också ska beställa så slipper man hela frakten själv.. och sambon ska ha eltejp = mantejp .. haha..

Funderar på att beställa ett Himalaya regntäcke... Är lite sent att börja täcka hästen nu :p Men tror det är behagligare för honom att vara torr när sadeln ska på. Och snart är vinterpälsen väck, kul för honom om det ska hålla på och snöa igen eller spöregn och 1+ ...

Guuud jag är verkligen den snålaste smålänningen ever. Blir ju typ 338 kr med frakt om man tar den billigare färgen :p

brevbäraren kanske inte hittar till sjumilaskogen :P

heh, ja det måste ju vara så. fast jag har ju inte ändrat, när jag bodde där fick jag den ju! men inte nu :S då jag bor i centrum! :S haha

kanske för kringelkrok vägar så de inte hittar :P Ring pch hojtat till dme att du vill ha katalogen?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 393
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 593
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 152
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V