Bortjagad av vildkatten!

jerseyko

Trådstartare
Blev nyss min ena tjej! Vad ska han på tjejer och göra? :cry:

Nä imorgon blir det att ringa till kommunen och få hit en fälla, pratade med grannarna som var lika snabba dom på att springa ut när hon skrek :crazy:

Var ut och ropade men hon kom inte, tror hon har gömt sig för honom.

Kan han få för sig att döda henne? Katten går på allt, hundar, hästar, människor, små barn!

Sv: Bortjagad av vildkatten!

Jag tror inte att han dödar henne, slåss hon inte tillbaka utan springer och gömmer sej så är det skillnad motför om hon svarat hårt mot hårt och gett igen.

Få bort den andra katt :devil: eln och ut och locka och pocka och sätt dej på backen och spana länge, hon ligger säkert och trycker nånstans i närheten.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 566
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Min ena kisse gav sig i torsdags ut och jagade på grannkatten som tydligen hade smugit sig in på hans revir. Olyckligt nog satte dom...
Svar
2
· Visningar
1 295
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Alltså min granne, hon ger mig gråa hår! Jag har två underbara kattgubbar som flyttade hem till mig i somras när deras husse dog. De är... 2
Svar
30
· Visningar
7 503
Senast: hastflicka
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 119
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka