Bortlottad?

Estivuz

Trådstartare
På söndag är det en dressyrtävling som jag anmälde mig till för ett bra tag sen (16/1) för att vara i god tid!
Det är 2 klasser under tagen och jag har anmält mig till båda.

När jag tittar på de prel. startlistorna finns jag inte med någonstans!
Kan man verkligen bli bortlottad ur 2 klasser samma dag? Det har jag då aldrig varit med om.. Det är flera stycken som ska rida båda klasserna, då tycker jag det är lustigt att jag inte kommit med på någon. Känns som att oddsen är ganska små för det om man nu får lotta bort samma ryttare??

Sv: Bortlottad?

Har en till fråga!

(Ska iofs ringa till dom idag) men om det är så att min anmälan kommit bort på något sätt, eller att dom inte har fått den, har jag rätt att kräva en ny lottning och att jag får vara med?

Gjorde anmälan via Equipe och har kvittot sparat i mailet.

Visst kan man bli bortlottad ur två klasser. Det är inte alls ovanligt. Har jag blivit flera gånger, samt har tagit lotten som arrangör också.

Det är tyvärr sånt som ibland blir nödvändigt om det är mycket starter. Jag brukar som ryttare se det positivt att slippa åka på en grymt lång tävlingdag. :angel:

Visst kan man bli bortlottad ur två klasser. Det är inte alls ovanligt. Har jag blivit flera gånger, samt har tagit lotten som arrangör också.

Det är tyvärr sånt som ibland blir nödvändigt om det är mycket starter. Jag brukar som ryttare se det positivt att slippa åka på en grymt lång tävlingdag. :angel:

Mjo.. Men lite tråkigt är det ju, första tävlingen för säsongen skulle det ju bli!

ÅNEJ! HAHA.. nu ser jag ju.. jag har inte betalt anmälningsavgiften. har totalt glömt bort det! Åh vad dumt av mig...

Ja, då vet du ju varför du inte fick vara med.
Är det fullt i klasserna, annars kanske du kan få efteranmäla dig/hoppa in vid strykning.

Ja, då var mysteriet löst :)

En del klubbar brukar vara snälla och ta med en även om man inte betalt /i tid/ men blir det fullt i klasserna är det ju de som inte betalat som ryker först.

Är proppfullt i klasserna, första tävlingen i år för de flesta kan jag tänka mig.

Nu gör det ändå inte så mycket, fick reda på igår att jag har ett jättestort prov som framflyttats 2 veckor, så jag har det på tisdag istället. Därför är det bättre att jag pluggar än tävlar :p

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 740
Senast: Cambrie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 895
Senast: Hedinn
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 392
Senast: Jeps
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka