Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En volvo v40 kanske?
Jag har en sån o är jättenöjd, mkt billig bra o säker bil för den som inte är bilsnobbvilken karl som helst kan laga den lite billigt om nåt går sönder.
Finns med olika motorer, lagom stor och redig bil. Antispin+sladd, ac, gör sig bra både på landsväg o i stan.
Hej igen!
Jag antar att det är ett krav med runda "ögon" till fransarna, eller skulle det funka med 4-kantiga??
Bilen kommer mest åka 70-väg, tror inte vi har några elstationer i närheten, men kanske om man kan tanka i vägguttaget att det skulle funka?? Vägarna här är väl sådär säkra, eller vägarna är ok, men bönderna (och grävlingarna) något mindre:-).
/Lavinia
Sen passar jag på att fråga.. Vad är egentligen skillnaden på alla dessa drivmedel, diesel och miljödiesel och konstiga siffror på bensinen? Jag kan verkligen ingenting om sånt..
/Lavinia, drömmer om en Tesla..
Min man har en Toyota Aygo o pendlar till jobbet med. Det är en jäkla trevlig bil! Rolig att köra o billig att äga. Drick 0.4l bensinm blandad körning. Pålitlig o bra kvalité. Inte en maxtra lulllull som kan gå sönder.