Bukefalos 28 år!

Bra klädnypor?

gammalek

Trådstartare
Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går sönder. Vill helst inte ha i trä för de missfärgad ljusa tyger. Är det någon som har ett bombsäkert tips? Är så less på att köpa nya hela tiden...
 
Hakar på den här tråden...
Jag hittade klädnypor som jag gillar, men de går inte att köpa längre :( Fanns på Ica i några år, men jag hittar dem inte längre. Någon som vet om de finns att få tag på? Eller några liknande? (ursäkta suddig bild, fokus på fel ställe)

1622910587594.png
 
Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går sönder. Vill helst inte ha i trä för de missfärgad ljusa tyger. Är det någon som har ett bombsäkert tips? Är så less på att köpa nya hela tiden...

Jag hade i rostfritt stål när jag hade torkställning ute.
 
Jag tröttnade också och hittade såna här, jättebra. Tyvärr inte köpta i Sverige men det borde finnas i Sverige också tycker jag. I rostfritt stål.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210605_200856_com.ecosia.android.jpg
    Screenshot_20210605_200856_com.ecosia.android.jpg
    71,9 KB · Visningar: 26
Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går sönder. Vill helst inte ha i trä för de missfärgad ljusa tyger. Är det någon som har ett bombsäkert tips? Är så less på att köpa nya hela tiden...
Nu kör jag med trä (har aldrig fått missfärgning av dem) men om du har dem i en korg eller så när du inte använder dem så blir de inte utsatta för solen och håller längre :)
 
Ja förvisso. Men jag gör så många andra saker för miljön så jag tycker jag kan stå ut med den saken. Jag har t ex ingen hobbyhäst, ingen törstig stor bil, jag köper inte nya möbler eller onödiga saker, jag renoverar inte bara för nöjes skull osv.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 513
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 867
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 396
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp