Bra spa-ställe?

Jag har inte varit där själv, men det sägs att hotell Skansen i Färjestaden (på Öland) ska vara bra.
Andra tips i min landsände är Stufvenäs Gästgiveri, några mil söder om Kalmar. Eller Glashotellet i Kosta.
 
Jag har inte varit där själv, men det sägs att hotell Skansen i Färjestaden (på Öland) ska vara bra.
Andra tips i min landsände är Stufvenäs Gästgiveri, några mil söder om Kalmar. Eller Glashotellet i Kosta.

Ett annat supertips på ett ställe med bra spabehandlingar, fast det är ett fristående spa som "sitter ihop" med hotellet, är Stadshotellet Västervik. Poolen, bubbelpoolen är super och behandlingarna på Nature Spa, är de bästa jag någonsin upplevt (Och då är jag ändå ett slags spanörd....). Middagen med Black Rock är grym och som tillägg till det har de ett grymt whiskysortiment.


Jag tyckte i och för sig att behandlingarna på Ronneby Brunn var helt OK också, men jag kan hålla med om att helhetsupplevelsen på andra ställen varit bättre.

Men Ystad är väldigt bra, både behandlingar och mat men framförallt läget nere vid havet.
 
  • Gilla
Reactions: Laa

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 154
Senast: Ramona
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 109
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Satte den här under ryttarhälsa i och med att det handlar mer om mig, ägaren, än om hästen. Och måste även börja med att jag vet att jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 447
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp