Bukefalos 28 år!

Bra umgänge för 6 månaders???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bra umgänge för 6 månaders???

Det låter ju som ett bra umgänge och att de tagit det i barnets takt,men då har han väl varit med från början och träffat barnet ofta?
Min som träffar inte sin son mer än ett par gånger i månaden max och nu tvärvägrar han pga att han inte får ta sonen med sig 7 mil bort.Så här borde man ju få börja med umgänget igen från noll,för jag tror inte så små barn har något vidare minne.

Tack för ditt svar mvh Zaria
 
Sv: Bra umgänge för 6 månaders???

Det var jättefina råd tack så mycket...

Nej jag tycker inte ens att man ska sitta här (i mitt hem) och tala illa om pappan ens nu när sonen är så liten så han inte förstår för en dag kommer han ju att göra det,dock tror jag risken är stor att de kommer att baktala mig tex "att vi får inte träffa dig för din mamma" och sådant,men mycket kan ju ändras tills dess att sonen blivit så stor att han förstår.

Men det där med baktalande är en sak som oroar mig mycket för framtiden,även om det inte är aktuellt på ett bra tag.

mvh Zaria
 
Sv: Bra umgänge för 6 månaders???

Angående uttag på barnets konto - så har du som ensamvårdnadshavare faktiskt RÄTT att ta ut pengarna. Även om det nu inte finns några uttag.

Det känns väldogt absurt att du skall behöva försvara dig från hans angrepp som verkar gripna helt ur luften. Du skall INTE behöva oroa dig.

Usch vad trist det ör med vårdnadstvister - och ffa med föräldrar som inte förstår BARNETS bästa.
 
Sv: Bra umgänge för 6 månaders???

Ja det är jättetråkigt,jo jag vet att jag får ta ut pengar,men jag vill endå vara såpass schysst så jag medelar pappan om det,där sitter ju hans pengar från släkt,samt dopresenter som även hans släkt betalat in så jag tycker det är viktigt att de får reda på vad pengarna går till,men några uttag har inte gjorts än,det enda pysslet jag gör är att sätta i sonens månadspeng (200) från mig.

Jag hoppas att jag slipper oroa mig,men å andra sidan så vägrar han ju komma hit & träffa sonen,oavsett om jag är hemma eller inte så vem vet om familjerätten tycker att om enda chansen att sonen får se sin pappa så är det att flänga 14 mil per gång utan mat...Tycker just nu synd om sonen som har en sån deppig mamma.

Mvh zaria
 
Sv: Bra umgänge för 6 månaders???

Ja, och det är just det som blir så irriterande, att baby tiden ska gå medans du ska behöva oroa dig och hitta lösningar på HANS problem.

Jag har funderat lite på hur du ska bemöta honom, men det tar vi på msn.

:love:
 
Sv: Bra umgänge för 6 månaders???

Det ör vi,tjoa när du är inne...Tack för att du finns :love:

Kram
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 862
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
60 103
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 630
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 722
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp