Bukefalos 28 år!

Bränna film med fel filformat?

miniea

Trådstartare
Jag har en film i formatet .img som jag skulle vilja bränna till dvd, men varken windows media player eller nero kan bränna den då det är "fel" format.. Nån som vet om det går att fixa till och isf hur? :confused:
 
Sv: Bränna film med fel filformat?

I Nero, under Recorder, välj Burn Image och sen visa alla filer och leta upp den. Sen bara bränn med standardinställningarna den föreslår.
 
Sv: Bränna film med fel filformat?

Hittar inget sådant.. Har Nero StartSmart. Kan du säga lite mer exakt var det finns då mitt nero är på svenska?
 
Sv: Bränna film med fel filformat?

Hittar inget sådant.. Har Nero StartSmart. Kan du säga lite mer exakt var det finns då mitt nero är på svenska?

StartSmart verkar inte gilla filändelser den inte känner till. Föreslår att du för detta ändamålet använder "vanliga" Nero Burning ROM. Kan alltid testa döpa om den till .iso och använde "Kopiera och Backup" / "Bränn image till skiva" i StartSmart annars.
 
Sv: Bränna film med fel filformat?

Jag brukar alltid döpa om img filerna till iso.
Använder Nero och det fungerar utmärkt

AM
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 670
Senast: manda
·
Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner...
2
Svar
26
· Visningar
2 251
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 750
Kropp & Själ Jag lärde mig cykla för någon månad sedan. På en gammal mountainbike (tror jag), som inte har några särskilda finesser. Jag har kommit...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 287
Senast: Anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HUND MAGKATARR...
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp