Bränna ner filmer

P

Pretty

Hejsan, jag vill gärna lära mig att bränna ner filmer/dvd, är det någon här som vet hur man gör?? :confused: // carro
 
Sv: Bränna ner filmer

Ja.

Dum fråga kräver dumt svar. Får allt ge lite mer detaljer än så. Vad för format är filmen i från början? Vad för format vill du ha den i? Bara ner på en skiva för att spara? För att kunna spela upp på vanlig stand-alone dvd-spelare?
 
Sv: Bränna ner filmer

Bränna ner på vanlig dvd skiva för att kunna spela den i en dvd-spelare
 
Sv: Bränna ner filmer

Saknar fortfarande en viktig bit: vad filmen är i för format. Är det en iso/img/bin+cue (eller liknande, dvs en enda fil på ~3.7-4.3 GB) så tar du bara ditt favoritbrännarprogram och väljer att bränna en image-fil, eller vad det nu kallas i just det programmet. I Nero finns det under "Recorder / Burn Image". Alternativt kan du använde DVD Decrypter. Under Mode väljer du "Iso / Write". Välj sen "File / Browse" och leta upp filen, sen är det bara att bränna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
946
Senast: Tassa
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
381
Senast: Entourage
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 473
Senast: Milene
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp