Bukefalos 28 år!

Bränna ner filmer

P

Pretty

Hejsan, jag vill gärna lära mig att bränna ner filmer/dvd, är det någon här som vet hur man gör?? :confused: // carro
 
Sv: Bränna ner filmer

Ja.

Dum fråga kräver dumt svar. Får allt ge lite mer detaljer än så. Vad för format är filmen i från början? Vad för format vill du ha den i? Bara ner på en skiva för att spara? För att kunna spela upp på vanlig stand-alone dvd-spelare?
 
Sv: Bränna ner filmer

Bränna ner på vanlig dvd skiva för att kunna spela den i en dvd-spelare
 
Sv: Bränna ner filmer

Saknar fortfarande en viktig bit: vad filmen är i för format. Är det en iso/img/bin+cue (eller liknande, dvs en enda fil på ~3.7-4.3 GB) så tar du bara ditt favoritbrännarprogram och väljer att bränna en image-fil, eller vad det nu kallas i just det programmet. I Nero finns det under "Recorder / Burn Image". Alternativt kan du använde DVD Decrypter. Under Mode väljer du "Iso / Write". Välj sen "File / Browse" och leta upp filen, sen är det bara att bränna.
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
653
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
446
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: sicx
·
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 010
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Valp 2024
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp