bråvalla 2014

Var där förra året och var SÅ NÖJD och missnöjd samtidigt! Grymma band bla Rammstein! men så grymt dåligt skött med tanke på att det var erfarna värdar....

Men köpt "tant-camping" iår igen (diggade verkligen inte det faktum att folk bodde på grästuvor) då vi hade det as sweet på en plan fotbollsplan eller dylikt.
Taggar sjukhårt för Iron Maiden, Petter, Offspring, Axwell/Ingrosso, - blandad musiksmak någon?! :p

Vi åker tre som vi åkte förra året, jag, min sambo o en utan hans barndomsvänner alla mina vänner sas är på cruising elle rhemma med barn :meh: så hänger GÄRNA med på en buketräff under helgen! :)
 
Jag är lite taggad :D Ska dit på torsdag men åker upp redan imorgon. Mina föräldrar bor typ två mil från Bråvalla så det är tämligen perfekt :banana:
 
Så! Överlevde ni Bråvalla?
Lite för fuktigt för min smak
Men så nöjd med mitt val utav Premium campingen utan all lera, fick gör härliga grannar iår igen!
Tvärbesviken på Iron Maiden.
Bästa konserterna var Petter, Imaigin Dragons och Alesso.
Längtar redan till nästa år!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 281
Senast: Bison
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: Sirap
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 824
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp