BRAVO torrfoder..

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare maddde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 892
M

maddde

Är det någon som har testat BRAVO torrfoder? Funderar på att börja ge det till vår ena hund och vill höra vad ni tycker om fodret.

Det jag hade tänkt mig är kyckling och ris men erfarenheter av alla deras torrfoder mottages tacksamt.

Sv: BRAVO torrfoder..

på bravos hemsida kan man väl höra med andra som använder fodret? har kört färskfodret som var jättebra och torrfodret ska vara detsamma fast torkat.

haha har du hittat tillbaka till buke?=)

hoppas du får några svar=)

Vi har haft BROVO's färskfoder och torrfoder länge nu. Vi har fortfarande kvar "burgarna" men har bytat torrfodert då där inte var tillräckligt för för våra hundar. Där är så mycket som det ska vara men eftersom Morsan jobbar så mycket med "den lilla" går hon nu på högenergifoder för att hon ska orka jobba OCH sätta päls till utställning.

/Jenny

Har det till vår valp och han tycker det är supergott.
Har blivit väldigt fin i pälsen av det också:)

Min svärmor har torrfodret och burgarna till sin BC, han tycker också det är väldigt gott och är väldigt fin i pälsen han också.

Bästa fodret vi har testat hitills tycker jag:) funkar kanon för oss!

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
580
Senast: Sel
·
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god... 2
Svar
31
· Visningar
2 810
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
686
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..