Bukefalos 28 år!

BRAVO torrfoder..

M

maddde

Är det någon som har testat BRAVO torrfoder? Funderar på att börja ge det till vår ena hund och vill höra vad ni tycker om fodret.

Det jag hade tänkt mig är kyckling och ris men erfarenheter av alla deras torrfoder mottages tacksamt.
 
Sv: BRAVO torrfoder..

på bravos hemsida kan man väl höra med andra som använder fodret? har kört färskfodret som var jättebra och torrfodret ska vara detsamma fast torkat.
 
Sv: BRAVO torrfoder..

haha har du hittat tillbaka till buke?=)

hoppas du får några svar=)
 
Sv: BRAVO torrfoder..

Vi har haft BROVO's färskfoder och torrfoder länge nu. Vi har fortfarande kvar "burgarna" men har bytat torrfodert då där inte var tillräckligt för för våra hundar. Där är så mycket som det ska vara men eftersom Morsan jobbar så mycket med "den lilla" går hon nu på högenergifoder för att hon ska orka jobba OCH sätta päls till utställning.

/Jenny
 
Sv: BRAVO torrfoder..

Har det till vår valp och han tycker det är supergott.
Har blivit väldigt fin i pälsen av det också:)

Min svärmor har torrfodret och burgarna till sin BC, han tycker också det är väldigt gott och är väldigt fin i pälsen han också.

Bästa fodret vi har testat hitills tycker jag:) funkar kanon för oss!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 983
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 926
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Petronilla
·
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 107
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp