I och för sig har han rätt om det mesta och det är uppfriskande med någon som vill något med EU framåt, istället för att diskutera vad EU inte ska göra.

Fel om skolan som blev sämre och sämre, det kallas inte för inte för PISA valet. Väljer att bortse från all forskning.

Fel om kärnkraften, Harrisburg, Tjernobyl, Fukushima.

Fel om hjärtefrågan försvaret. Avskaffandet av värnplikten blev en katastrof. Folk i allmänhet vill inte krypa i leran för majoren, även om han trodde det..

Thelma och Louise var också uppfriskande när de gasade vid avgrunden.

Nej, det är ett fint men komplicerat samarbete, mellan stat, näringsliv, universitet, nationer.
En av alla de fördelar vi har i EU-samarbetet.

Jasså? Du menar att marknaden inte klarar forskningen själv? Vilket intresse har i så fall skattebetalarna att vara med?

Jasså? Du menar att marknaden inte klarar forskningen själv? Vilket intresse har i så fall skattebetalarna att vara med?

Den som inte förstår det, behöver läsa på. Intressera sig åtminstone lite. Kortsiktiga ekonomiska intressen löser inte alla problem.

Liknande trådar

Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 419
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Snurrfian
·
Samhälle När jag står i affären så har jag lite tröttnat på att behöva spendera ett par minuter för att Googla olika företag för att göra valet...
Svar
4
· Visningar
436
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Det finns flera anatomiskt utbildade här, så jag hoppas på svar... Frågan är: Sitter det något ligament/-fäste på båtbenet (i handen)...
Svar
3
· Visningar
308
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka