Britney Spears

Jag var visst otydlig, det jag främst svarade på var att du verkade uttrycka en viss förståelse för att en beskyddande far vill ha kontroll över sin dotter. Det kan jag också se (men inte nödvändigtvis stödja som det sker här) men inte att han låter/tvingar henne stå på scen om nu hennes sjukdom är så svår. Dvs jag är ytterst tveksam att den huvudsakliga motivationen från hans sida är omtanke.
Ja alltså jag håller med till fullo.
 
Men är det verkligen så konstigt? Tänk själv att ha levt så otroligt många år och knappt få ha en egen åsikt ens om hur man ska bete sig och agera och vara så extremt styrd som hon har varit. Det är inte konstigt att hon tillslut blir galen av den otroliga isolation och kontrollerande av omgivningen.
Nej det är det inte. Och det har jag väl inte sagt heller?
 
Men jag har aldrig sagt att det är rätt?
Jag tycker det är för jävligt. Och jag tycker pappan verkar helt psyko.

@MiniLi jag ser inte varför hon inte skulle kunna göra det? Sjukdomen behöver ju inte vara så himla jämn. Ibland är det sämre och ibland bättre. Jag har jobbat många år med schizofrena i olika åldrar (men dock på rehab och akuta delning så lite annorlunda förstås) samt har en vän med diagnosen.

Vad jag har svårt att tro är att man på basen av typ en eller två incidenter får igenom allt detta. Det är en hel massa som döljs för publiken nu

Edit: alltså jag bara slängde ur mig schizofreni. Det kan ju vara vad som helst? Svåra maniska perioder där folk säljer sina hus och gör helt galna saker är ju ingen höjdare, speciellt om man är en känd (rik!) person.
Ah ja alltså att det är psykisk ohälsa bakom är ju ändå känt? Bara inte exakt vilken diagnos. Jag har läst att Britney själv nämnt bipolär i en dokumentär men jag vet inte om det stämmer.
 
Nej det är det inte. Och det har jag väl inte sagt heller?
Jag menar att oavsett om hon har en psykisk sjukdom eller inte så är det inte konstigt att drivas till det beteendet hon har. Det måste inte vara någon allvarlig psykisk störning bakom. Vilket jag tycker du verkade indikera på att hon ju måste ha med tanke på hur "borta hon ser ut" osv.

Absolut att hon säkerligen är en högkänslig variant, det är ju dom flesta artister och konstnärer osv men det måste inte vara någon direkt allvarlig psykisk störning bakom för att ett sådant beteende som Britney visat ska provoceras fram.
 
Jag menar att oavsett om hon har en psykisk sjukdom eller inte så är det inte konstigt att drivas till det beteendet hon har. Det måste inte vara någon allvarlig psykisk störning bakom. Vilket jag tycker du verkade indikera på att hon ju måste ha med tanke på hur "borta hon ser ut" osv.

Absolut att hon säkerligen är en högkänslig variant, det är ju dom flesta artister och konstnärer osv men det måste inte vara någon direkt allvarlig psykisk störning bakom för att ett sådant beteende som Britney visat ska provoceras fram.
Alltså det är ju samma sak.
 
Sök lite på Disney och MK Ultra. Dessa exploaterades som barn och än idag. Hon har t o m försökt att berätta det, men ingen förstår. Michael Jackson, Janet, Drew, Pink, Lady G........
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
749
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
489
Senast: Myrten
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 274
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp