Bröstinplantat

Victoria Secret

Trådstartare
Någon som har gjort en bröstförstoring innan ni blev gravida?

Hur gick det med ammningen och förändrades brösten efter ammningen?

ska så klart stå bröstimplantat i rubriken :)
 
Senast ändrad:
Sv: Bröstinplantat

eller åxå ingen som vill dela med sig...

min kompis har implantat ch hon grejjar amning utan problem.
 
Sv: Bröstinplantat

Man sätter väl inplantaten bakom muskeln och bröstkörtlarna?
En i min föräldragrupp med första barnet kunde inte amma, hon sa att de var för implantaten.

Hur mkt brösten förändras under graviditeten är ju jätteinduviduellt, men mina har vuxit från 70a - 75dd båda mina graviditeter. Och nu ammar jag min 5 mån gamla dotter och har 75c.

Upplever det som att huden på ovansidan av brösten blivit längre, men med första barnet fick jag massor av mjölk så jag var svullen i mjölkkörtlarna upp till nyckelbenen och in under armarna och de kom under en natt = massa bristningar så huden kommer ju aldrig kunna dra ihop sig som den va förr. Såg ut som Lolo Ferrari när jag vakna 3 dagar efter förlossningen :eek:
 
Sv: Bröstinplantat

Det var synd att vi inte tog kort! Jag kunde inte ens hålla armarna längst med kroppen för de gjorde så ont och rörde mig som jag hade ett spett i röven.
När jag reste mig upp kände jag hur det gick vågor i tuttarna av all mjölk :rofl:
 
Sv: Bröstinplantat

:rofl::rofl::rofl:

aka the human cow.
aka the human jersey-cow. :D

min kompis ammar sin än, så jag vet inte hur brösten blir påverkade, men helt som innan amningen blir dom nog inte!

jag tror att det är lika olika med bröst sm det är med bristningar. en del får det, en del får det inte. en del får lååååånga tuttar, medans andra återfår sin "normala" form.

skitsamma egentligen, tutte som tutte, oavsett hur dom ser ut.

//cilla - med tuttar ner till naveln.
 
Sv: Bröstinplantat

Det är inte amningen som förändrar brösten utan själva graviditetetn. De brukar växa en hel del under tiden och på vissa drar dom inte ihop sig så mycket som de borde ;)

De flesta brukar kunna amma trots implantat men har man lagt dem under muskeln så finns ju riken att man efter avslutad amning får s.k "dubbelbröst" när själva bröstet hänger lite men implantatet ligger kvar där det lades från början, bakom muskeln. Det påverkar ju inte amningen men är kanske inte så himla vackert estetiskt :cool:
 
Sv: Bröstinplantat

Kan inget om implantat men min mamma gjorde en bröstförminsking innan graviditet och hon hade ingen mjölk överhuvud taget. (Jag vet, inte samma sak, men dock ett ingrepp i brösten)

/ Jenny vars bröst ser exakt likadana ut som innan graviditeten och jag ammade i ett år
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 607
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 951
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 971
Senast: Sel
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ridskoleryttare
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp