Bruksprovet 2021

Jag har sett en del fint på filmer från de rådgivande bedömningarna och har några bekanta som ska visa så det blir spännande. Frågan är ju hur många som kommer visa hingstar som inte egentligen är "Premierad-material" men att de vill ha en hingst som är "Accepterad" för att det är en godkänd hingst. Jag hoppas att de har bra möderne då, eller en hingstlinje som inte är så välrepresenterad i övrigt.

Känns lite snopet att Bruksprovet är i Mälardalen nu när jag inte bor där längre.
 
Janeiro Platinum borde väl visas, han är ju svenskägd sen slutet på förra året?
Myrsjö förbereder även Hometown.
Hoppas Laidback Luke WM visas i år igen, jag gillade honom.
Samma med Darc Cash men han har hunnit fylla 6 år, är det visas som prestationshingst framöver som gäller då fortfarande? (har inte riktigt 100 koll på nya systemet än)
 
Drävles Dynamit, SWB f.-18 (Sankt Erik II - Ampère)
Hometown, KWPN f.-12 (Apache - Ferro)
Janeiro Platinum, KWPN f.-14 (Sezuan - UB 40)
Veron, SWB f.-18 (Cornet Obolensky - Camaro M)
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 897
Senast: Karro-Lina
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
845
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
18 739
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 449
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp