bucas ponny irish turn out light

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare JuliaAndersson_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 597
J

JuliaAndersson_

Någon som har det ? Min shettis är väldigt grov i bogen, så funderar på om det verklingen passar. Om jag beställer en större storlek kanske? Eller om JN Turnout är bättre? Vill ha ett med 50 g.

Sv: bucas ponny irish turn out light

Jag vet inte hur ponnytäckena är men däremot täckena i fulla storlekar. Min häst har Irish 50 och 300 och jag skulle önska att det var lite rymligare i bogen och hade mer bogfrihet, hon är rätt grov. Köp hem och testa =)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 818
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 381
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 660
Senast: Ajda
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig... 2
Svar
22
· Visningar
6 398
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V