Buffy the Vampire Slayer

Måste väcka upp denna tråd igen. Tittar igenom serien en gång till nu är halvvägs genom säsong 3.

Å måste säga är ag extremt konstig som finner Lorne attraktiv?
 
Oooh Buffy-tråden :love: Nej, jag har inte alls suttit hela min föreläsning i förmiddags och kollat igenom tråden igen :angel:

Är ett tag sedan jag tittade senast nu, men däremot håller jag på med projekt övriga JW-serier/filmer :D

Så har nu tittat igenom
Firefly+Serenity (x2)
Dollhouse
Avengers (Och de filmerna som utspelar sig före trots att Joss inte varit med på dem)
Håller nu på med Agents of SHIELD
 
Jag har precis tittat på alla säsonger igen, men nu har två kollegor börjat så jag är rätt sugen på att börja om igen :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 079
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 279
Tjatter Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
17 814
Tjatter Då var det väl dags att - som utlovat -dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Här kommer en genomgång av reglerna, så att både...
36 37 38
Svar
740
· Visningar
38 504
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp