Buffy the Vampire Slayer

Tack! Fick för mig att jag läst nånstans att det var 5'an och nu när jag började titta på 4'an undrade jag hur det kunde stämma. :cautious:
Måste hitta ett bra ställe att titta på Angel!
 
Tack! Fick för mig att jag läst nånstans att det var 5'an och nu när jag började titta på 4'an undrade jag hur det kunde stämma. :cautious:
Måste hitta ett bra ställe att titta på Angel!

Jag tittar på Angel via Amazon Prime, men bor inte i Sverige så vet inte om det finns som alternativ där. Det är inte heller en särskilt bra VOD tjänst så skulle nog inte skaffa det bara för att titta på film/serier.
 
Tack! Fick för mig att jag läst nånstans att det var 5'an och nu när jag började titta på 4'an undrade jag hur det kunde stämma. :cautious:
Måste hitta ett bra ställe att titta på Angel!

Jag kollar på Angel via swefiler.com, funkar jättebra! Man skapar en inloggning och sen är det fritt fram att kolla! Kostar inget, och de skickar inte massor med skräpmail. Alla Angel-avsnitt ligger två och två, vilket jag tycker är suuuper :D
 
Vad är Amazon Prime? Kostar det något?

Det är en tjänst på Amazon, det är sambon som har köpt den så vet inte exakt vad som ingår men åtminstone deras VOD och fri samt snabbare leverans. VOD borde finnas tillgängligt ändå bara att man får betala per avsnitt eller nått istället men vet inte om det är tillgängligt i Sverige. Kostar men jag vet inte hur mycket.
 
Det är en tjänst på Amazon, det är sambon som har köpt den så vet inte exakt vad som ingår men åtminstone deras VOD och fri samt snabbare leverans. VOD borde finnas tillgängligt ändå bara att man får betala per avsnitt eller nått istället men vet inte om det är tillgängligt i Sverige. Kostar men jag vet inte hur mycket.

Jaha! Jag har aldrig hört talas om det tidigare men googlade lite på det och det verkar ju vara riktigt bra! Dock tycker min studentekomoni att sådana investeringar får vänta... :cautious:
 
Är på sista säsongen nu och funderar lite på hur mycket folk som bor i sunnydale egentligen? Måste vara ett stort samhälle eftersom det alltid finns folk som dör:D lite som morden i Midsomer, haha!
 
Är på sista säsongen nu och funderar lite på hur mycket folk som bor i sunnydale egentligen? Måste vara ett stort samhälle eftersom det alltid finns folk som dör:D lite som morden i Midsomer, haha!

Har för mig att det är 30-40K som bor där, känns dock som väldigt få om man tänker på allt som finns där. Hade själv gissat på minst det dubbla minst :P
 
Haha googlade lite ang. Sunnydale.

"In fiction fandom, Sunnydale Syndrome is a name given to the semi-common tendency of mundane characters to fail to notice, or to reject as unreal or impossible, the unusual activities taking place under their noses, even when blindingly obvious." :D
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 093
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 305
Tjatter Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
17 816
Tjatter Då var det väl dags att - som utlovat -dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Här kommer en genomgång av reglerna, så att både...
36 37 38
Svar
740
· Visningar
38 505
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp