Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gabby_Ossi Hur går det med ditt marathon? Lyckas du fånga lite internetuppkoppling?![]()
Jag vill bara att han ska sticka och göra plats för Spike!
![]()
Jag gillar Dru alltså, inte gjort det så mycket innan
![]()
Efter att ha tagit mig igenom knappa 20 minuter på över 2 timmar gav jag upp... Nu är jag iaf snart framme...!
Jag fik plugga istället...
![]()
Asså Spike/Willow interaction är för roligt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just to be clear I do not ship Spike and Willow but these two characters are AMAZING.
First Spike pins her down on the bed and it shows him going for her throat. Then in the next scene it shows Willow laying back on the bed and Spike just sitting there all like “…This has never happened to me before…” and Willow has an insecure moment saying “It’s me, isn’t it? You didn’t want to bite me. You came looking for Buffy and you settled.” and now, Spike is COMFORTING Willow by assuring her that he would bite her anytime. I just..I can’t deal with these two characters. I love them.![]()
Jag är ett sjukt stort Buffy-fan (och även Angel-fan). Har båda serier på dvd-box och behandlar de som om de vore mina barn
Har alltid föredragit Spike framför Angel, min första hund döpte vi till Spike och om jag någon gång kommer ha en till dvärgschnauzerhane (har tikar nu) ska han få heta Giles
Hinner inte läsa igenom hela tråden nu men ska definitivt göra detta!
Hahaha fy faan vad segt... Men eftersom du pluggade tycker jag att du kan unna dig en hel kväll med Buffy
![]()
Precis hemkommen nu och har morgonpasset i stallet imorgon så nu förtjänar jag nog mest av allt att sooova... Men så fort jag är klar i stallet, DÅ!
![]()
jag är på säsong 3 nu och den är ingen favvo hos mig alls.. :/
funderar nästan på att skippa till 4 direkt
Jag gillar inte säsong 3 heller, den känns som en enda lång transportsträcka...![]()
Nog för att jag inte har mycket till övers för Angel alltid, men becoming part 2 alltså...
![]()
Ja och rörig är den. Det sker massor utan att de händer nått. Dom hade nog lite problem att komma på vad dom skulle skriva![]()
Ett av mina favoritavsnitt!
![]()
Men, du som nu ändå kollar igenom allt nu, hur kommer Angel "back to life"? Jag kommer inte ihåg![]()