Buffy the Vampire Slayer

Jag gillar Dru alltså, inte gjort det så mycket innan
tumblr_mrqtrjEw8n1sqgfwso1_500.gif

Asså Spike/Willow interaction är för roligt!
tumblr_nevsas63R61r1e5rpo6_250.gif
tumblr_nevsas63R61r1e5rpo5_250.gif

tumblr_nevsas63R61r1e5rpo4_250.gif
tumblr_nevsas63R61r1e5rpo3_250.gif

tumblr_nevsas63R61r1e5rpo2_250.gif
tumblr_nevsas63R61r1e5rpo1_250.gif

Hahah! Ja!

tumblr_inline_ng4se0Gmje1syh1c8.gif

tumblr_inline_ng4sejVoiP1syh1c8.gif

Hittade denna texten på tumblr tidigare idag

Just to be clear I do not ship Spike and Willow but these two characters are AMAZING.

First Spike pins her down on the bed and it shows him going for her throat. Then in the next scene it shows Willow laying back on the bed and Spike just sitting there all like “…This has never happened to me before…” and Willow has an insecure moment saying “It’s me, isn’t it? You didn’t want to bite me. You came looking for Buffy and you settled.” and now, Spike is COMFORTING Willow by assuring her that he would bite her anytime. I just..I can’t deal with these two characters. I love them. <3

:D

tumblr_mkwubyhOoc1qzswero2_250.gif

Jag är ett sjukt stort Buffy-fan (och även Angel-fan). Har båda serier på dvd-box och behandlar de som om de vore mina barn :D

Har alltid föredragit Spike framför Angel, min första hund döpte vi till Spike och om jag någon gång kommer ha en till dvärgschnauzerhane (har tikar nu) ska han få heta Giles :love:

Hinner inte läsa igenom hela tråden nu men ska definitivt göra detta!

Jag är ett sjukt stort Buffy-fan (och även Angel-fan). Har båda serier på dvd-box och behandlar de som om de vore mina barn :D

Har alltid föredragit Spike framför Angel, min första hund döpte vi till Spike och om jag någon gång kommer ha en till dvärgschnauzerhane (har tikar nu) ska han få heta Giles :love:

Hinner inte läsa igenom hela tråden nu men ska definitivt göra detta!
tumblr_m840w94kdQ1rcj7apo1_500.gif

jag är på säsong 3 nu och den är ingen favvo hos mig alls.. :/
funderar nästan på att skippa till 4 direkt

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 325
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka