Bukefolk i dalsland?

Sv: Bukefolk i dalsland?

Haha. Låter som Färgelanda är vår egen metropol. ;). Om inte annat som en bra plats att ses på :D (jag får väl leta på en karta var det är :p).
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Jag finns i Bäckefors, Har mina hästar efter stora vägen mellan Bäckefors och Dalskog. :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Hur många skulle vilja ses?

Jag är mammaledig så jag kan hitta på något "nästan när som helst" :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Jag hittar gärna på någonting. Är i nuläget arbetslös. Bäst för mig funkar en udda vecka eftersom jag har min son alla jämna veckor men visst...det går också att lösa :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Jag är ju också ledig så mig passar det när som, min dotter är ju så pass stor så hon klarar sig själv ett tag :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Jag kan alla eftermiddagar. Om jag kan få lift mee Voff om det inte sker i Färgelanda. (jag kan slagga hos päronen om det är så)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Självklart kan du få åka med i Lilla Blå för 5 spänn och en påse grillchips ;)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Kommer du med några andra chips så får du gå :p
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 938
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 664
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 224
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp