Bukeromanen ....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 821
  • Visningar Visningar 112 064
Sv: Bukeromanen ....

-kl-
Efter helgen kommer boken in till Stadsbiblioteket.
Först i reservationskön, och förmodligen först på låset när de öppnar.
Ledig dag, man tackar så mycket för läglig placering!;)

Jaha, nu har även jag fått hem boken. Vilken ynnest att ha upphovskvinnan herself på plats för att svara på frågor och ge kommentarer! Vi kanske måste starta en bokcirkel-tråd där vi kan diskutera boken utan att förstöra för de stackare som inte hunnit läsa den än. :D

När jag kom hem idag låg ett mail i inboxen som berättade att biblan fått boken jag beställde. De köpte in den spec för mig.

Tänkte visa personalen den här tråden.

KL

jag vill ocksa kopa boken! men har inte rad den har manaden :(

egentligen har jag inte tid och behover kopa en till statistik bok mer :o (man kan aldrig ha for manga statistik bocker! Bettan ock statistik professorn vore val en bra titel? :D)

men i morgon ska det har forbannade forsknings projektet in! Jag undrar om man skulle ta en tur ner till biblioteket och se om man kan bli en sadan dar bibilioteks lanare igen! Det ar ju mojligt att den ar ledig vid jullovet nagon gang :angel:

*KL

Jag har lovat att inte köpa fler böcker före jul. Dels är ekonomin inte i fas för fler och dels har jag lovat familjen att de ska få köpa något i julklapp ;) :D Sååå kan ni inte vänta med diskussionstråden tills dess, jag vill också vara med :angel:

Men lite starstruck blev man allt när man kopplade ihop ett och annat i trådens början :laugh:

Det kanske börjar bli läge att starta en ny tråd för de som redan läst boken där man kan diskutera handlingen? Bara trådens inledning varnar. ;)

Jag vill nog också diskutera/läsa o andras åsikter och tankar sen.

PRECIS vad jag tänkte. Vem drar igång :D

Läste klart igår (blev inte lika sent nu) och ååååh. När kommer nästa bok med detta underbara skrivspråk?!

Dessutom måste jag varit otroligt tydlig med att jag inte ville bli störd, inte en endaste liten tassande fråga från barnen efter jag sa gonatt. Det måste vara första gången i världshistorien.

Liten uppdatering angående Globen. Jag tjatar på förlaget, de tycker att det är för dyrt med en monter. Men nu ska de kontakta ett annat företag som har monter där och försöka få dem att sälja böckerna. Och så kan jag kanske komma upp en av dagarna och signera och säga hej, typ. Vi får väl se hur det går.:)

Hoppas! *hårt hållna tummar*

Då är det på söndag du måste vara där. Jag upprepar: SÖNDAG!!!

Nä, nu gör jag slag i saken å åker in till stan enbart för att besöka stadens bokhandel och se om jag kan lyckas köpa din bok. Har varit så sugen på att köpa boken sen trådstarten, men tänkt att jag gör det när jag ändå har ett ärende till stan, men nu är jag för sugen. Återkommer senare :D

Färdigläst.

Satt kvar på jobbet en timme för att kunna läsa färdigt.
Kvinnorna och deras personligheter och livsöden kröp under skinnet på mig. Jag har varit stolt, förbannad, road, sorgsen och glad över dem. Känner igen deras personligheter som en mix av många av oss här.

Vilken unik bok och vilket unikt sätt att läsa den!

Färdigläst.

Satt kvar på jobbet en timme för att kunna läsa färdigt.
Kvinnorna och deras personligheter och livsöden kröp under skinnet på mig. Jag har varit stolt, förbannad, road, sorgsen och glad över dem. Känner igen deras personligheter som en mix av många av oss här.

Vilken unik bok och vilket unikt sätt att läsa den!

Och en helt unik ynnest att som författare att ha en sådan här läsekrets!!!:love: Och att kunna "prata" med er direkt...

Det är en sådan sällsam känsla att så här konkret märka att personer som fått liv i mitt huvud plötsligt lever vidare i andras. Märkligt och helt hisnande.

Jag hade också alla de där olika känslorna medan jag skrev. Vissa dagar var jag så förbannad att jag blängde ilsket på varenda karl jag råkade komma i närheten av ...:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka