Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

Även om jag kommer från de regionerna där bokstaven r har en förmåga att försvinna någonstans, så betonar jag r:et i oxer. Tror jag. :o (Sitter och prövar ordet för mig själv som en annan dåre.)
 
Sv: Bukeromanen ....

Nu är det så här att jag idag äntligen fick tid och läsa ut boken!
Och jag vill läsa mer om dom. Hur går det för Linn och Ellen och Lisbeth?
 
Klarar inte riktigt e-böcker. Måste ha en fysisk bok att hålla i, annars tappar jag fokus och börjar surfa på paddan istället :angel:
Jag trodde aldrig att jag skulle greja det men boken var ungefär som att läsa på Buke, fast betydligt enklare text (stora bokstäver och inte så mycket text på varje sida så det var enkelt att pausa). Jag har verkligen varit emot e-böcker innan men det var inte så tokigt.
 
Jag trodde aldrig att jag skulle greja det men boken var ungefär som att läsa på Buke, fast betydligt enklare text (stora bokstäver och inte så mycket text på varje sida så det var enkelt att pausa). Jag har verkligen varit emot e-böcker innan men det var inte så tokigt.
Jaa, kanske är värt att prova. Länge sen jag vill läsa en bok så här mycket! Kanske ända sen jag gick på mellanstadiet och de första Klara-böckerna kom! :love:
 
Åh, @Miran! Den var helt underbar! :love: TACK för att du skrivit en sån fantastisk historia :bow:

(Jag klarade till och med att läsa den på paddan! :D)

Åh tack, vad roligt att höra! :) Jag tänkte erbjuda dig en pocketbok av mitt lilla lager, men visste inte om det var emot forumreglerna. Men nu såg jag ju att du hittat e-boken.
 
Åh, den är ju slutsåld överallt! :(

Ja! Jag la den under bevakning på Adlibris, men det känns som längesen nu. Den är helt enkelt slut då, va? Åh, att jag inte bara köpte den med en gång när den här tråden var aktuell!

Har bara mobil och dator så E-bok känns ju inte optimalt, men i värsta fall får det väl gå då. Vill ju läsa den!
 
Ja! Jag la den under bevakning på Adlibris, men det känns som längesen nu. Den är helt enkelt slut då, va? Åh, att jag inte bara köpte den med en gång när den här tråden var aktuell!

Har bara mobil och dator så E-bok känns ju inte optimalt, men i värsta fall får det väl gå då. Vill ju läsa den!
Samma här! Känns ju lite besvärligt att läsa en hel bok framför datorn men jag vill ju också läsa den snart!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp