Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

Jag kom inte heller åt den.
Får köpa grisen i säcken helt enkelt.. ;)

Om ni vill provläsa så måste ni trycka på den lilla skylten som det står "provläs" på. Att bara trycka på själva boken fungerar inte. Jag tror nog att det fungerar för er också.:)
 
Sv: Bukeromanen ....

Om ni vill provläsa så måste ni trycka på den lilla skylten som det står "provläs" på. Att bara trycka på själva boken fungerar inte. Jag tror nog att det fungerar för er också.:)

Nja jag fick upp en vit sida med text i nederkant att jag läste ett "provläs" men fortfarande ingen annan text... ;) Men det löser sig nog! :D
 
Sv: Bukeromanen ....

Testa att gå in på www.smakprov.se och se om det funkar därifrån! (däremot var det svårt att hitta boken där, så sök både på boktitel och författare i rutan)

Och jag har också beställt boken!
 
Sv: Bukeromanen ....

Miran, det är sååå kul att boken får ett sånt mottagande här på Buke:bow:. Det säger nog något om hur resten av hästvärlden kommer att kasta sig över den.

Nu väntar vi redan på fortsättningen av serien:

Bettan rider lektion
Bettan blir medryttare
Bettan och varmblodet
Aldrig graman, Bettan
Bettan hoppar studs
Bettan åker på klinik


Kan blir hur bra som helst:banana:

Baaah! Ni vet ingenting om hästar!

Bettan på klinik del II
Bettan på klinik del III
Bettan och boxvilan
Bettan och igångsättningen
Bettan på klinik igen.
 
Sv: Bukeromanen ....

Bettan på klinik del II
Bettan på klinik del III
Bettan och boxvilan
Bettan och igångsättningen
Bettan på klinik igen.

:rofl:

Och Bettan byter sadel del 1-43:D

Snurrfian! I synnerhet om du har en man som begränsar t ex ditt datorinnehav bör du läsa Du och jag och vi:cool:
 
Sv: Bukeromanen ....

KL

Intressant, har läst smakprovet och den är uppskriven på inköps-/önskelistan.
Även jag läste Klara-serien och älskade den!:love:

Tycker att du fått bra titelförslag av de andra här i tråden:D, ser fram emot fler böcker framöver :bump:
 
Sv: Bukeromanen ....

Fast som serien ska bygga på sånt som Buke brukar handla om ligger nog Bettan nätdejtar nära till hands:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Baaah! Ni vet ingenting om hästar!

Bettan på klinik del II
Bettan på klinik del III
Bettan och boxvilan
Bettan och igångsättningen
Bettan på klinik igen.

:rofl:

Jag börjar förstå varför förlaget var lite tveksamma till hela projektet om det var det här de såg framför sig ...

Allvarligt talat så är min målsättning att höja hästbokens status, jag är riktigt förbannad över att flickor och kvinnors intressen föraktfullt ses över axeln.
 
Sv: Bukeromanen ....

Har nu läst smakprovet och väntar med spänning på att boken ska dimpa ner i brevlådan..
Får dock vänte lite eftersom jag var tvungen att beställa nästa del i snusktriologin "Femtio nyanser av mörker" också.. :)
 
Sv: Bukeromanen ....

Bettan nätdejtar den snygge klinikveterinären Sverker som visar sig vara ett otroget ryggradslöst svin

:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag funderade på nån bögvinkel, känns ju rätt i tiden, men gick på det otrogna ryggradslösa istället:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag håller på och går åååt här på jobbet bakom min datorskärm över titelförslagena som kommer :-D

Min lilla landsortskommun här i Finland har den här boken på kommande till biblioteket så jag är nu först i kön på den :) Ser jättemycket fram emot att läsa den!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp