Bukefalos 28 år!

Bukes Kreativa Tråd!

Sv: Bukes Kreativa Tråd!

Damn girl!:o Är grymt imponerad av den där klänningen! Vill ha!! Önskar också att jag visste hur man får till sånt där, har inte sytt sedan högstadiet tror ja. :s Syr du bara åt dig själv eller även på beställning?

Tack så hemskt mycket. :)

Jag kan knappt sy själv! Började nog för ungefär ett år sedan :)
Och jag har bara sytt till mig själv. Det måste vara sjukt svårt att sy till någon annan, jag har ju alla mina mått och kan prova på mig själv hela tiden så att det verkligen sitter bra.
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

:love: WOW :love: Så impomerad! Både av klänning, dig, sömnad, hästarna och bilderna :love: Läckert med en äkta damsadel med!
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

kl

Satt uppe häromnatten med denna och herregud så jag aldrig mer vill färglägga digitalt igen. Det tog mig tio minuter att minnas hur man fick alla linjer i ett enskilt lager, och när jag väl fått till det och ägnat 45 minuters frustration åt att försöka hitta bra färger och toner att måla med, så råkade jag rycka ur kontakten till laptopen. Avslutade därefter med att merge:a lagren, spara som .jpg och kasta .psd-filen, bara för att då upptäcka att lagret med kamouflagemönstret hamnat ovanpå lagret med kragen. Som synes.

Men nu får den fan vara så här. Och nu är jag fan nöjd.

Mkv-faumlrg2.jpg
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

Du är så himla duktig! Älskar ffa kon, och ögonen på alla =
love.gif


kl

Äntligen fått arslet ur och ritat igen, om än slarvigt. Lyckades sabba skissen med bl.a. nagellack och fettfläckar från första början, hade svårt att städa upp den i PS och fick ta bort och göra om en del så gott jag kunde där. Får se om jag ids rita upp en helt ny from scratch senare.

För sakens skull kan jag ju slänga in vilka karaktärer jag utgått ifrån med både den här och den förra bilden, men tanken är att de är 20 år yngre efter en scen i spelet som jag egentligen tänkt avbilda (och vilket slutade med att jag blev skitsur som vanligt pga. orkade inte göra klart, och tog den snabba/lata vägen ut).

Yuri-11-1.jpg


Makarov-11.jpg
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

kl

Jag har haft uppehåll med ritplattan pga för mycket jobb men nu är jag tillbaka på vanliga vinterjobbet och har tid och motivation igen.
Igår på rasten (åker hem på rasten) blev jag så sjukt sugen på att måla så det blev en enkel häst, och har man ont om tid så behöver man ju inte måla hela huvudet ;)

mirago_by_suspirias-d6iymst.jpg
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

Tack!

Och dina bilder är ju asgrymma!

KL

Nattens aktivitet :p
1010355_10200212859619885_1183842888_n.jpg

Alltså det är skönt att det dröjer en månad innan jag ser när någon svarat något, men den som väntar på något gott och så vidare. Eh. Hur som: Tack, och den där bilden är såååå snygg.
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

Jag inser precis att jag suttit åtta jävla timmar med det här pga. jag + färglägga/skugga i Photoshop = lol, jag är ÄNDÅ missnöjd, men nu ska jag faaan kasta mina pennor åt fanders och sova. Gurgel.

no_russian_by_isola156-d6jqz2g.jpg
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

Haha, jag ändrade mig faktiskt och gjorde om just näsan till versionen jag laddade upp på FB (och även Deviantart, men av någon anledning verkar direktlänken till den raderade gamla bilden ändå fungera), jämförde med en bild i profil och tyckte att skuggningen gjorde den för konvex. Men skönt att den första varianten inte var alltför vidrig heller då!
 
Sv: Bukes Kreativa Tråd!

Tack så jättemycket! :love:

Och den där bilden är bästa du gjort hittills, tycker om ljussättningen!

... Jag gav mitt motivationstroll liv, en bitter jävel:

img_6522_5221f4089606ee7d0600c52a.jpg
 

Liknande trådar

Äldre Jag har funderat en hel del på det här med konst som väcker starka känslor. Meningen med nästan all konst är väl egentligen att den ska...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
15 746
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 830
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp