Bukes Valvaka

Vilket parti röstar du på till riksdagen?

• V

Röster: 73 18,4%
  • S

Röster: 119 30,0%
  • MP

Röster: 54 13,6%
  • C

Röster: 57 14,4%
  • L

Röster: 15 3,8%
  • KD

Röster: 7 1,8%
  • M

Röster: 44 11,1%
  • SD

Röster: 23 5,8%
  • Annat/ Blankt

Röster: 5 1,3%

• Antal omröstningsdeltagare
    397
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ville de som är på Cs party att partiet skulle gå med i alliansen? Så spännande är det väl inte att Lööf kommer snart att hålla tal?

Usch I mitt län så i Rättvik ligger hittills 40% av rösterna på SD, och I Älvdalen dött lopp mellan S och SD. Får vara tacksam att man inte bor där.. I grannkommunen har tydligen 14 idioter röstat på NMR, men inte så förvånande eftersom det bor en hel hög där.

Gick in på valmyndigheten och kollade min kommun Sundbyberg. I ett av Hallonbergebs områden har övriga fått 4,1% och jag gissar att många går till Nyans. Det skulle vara intressant att se deras röster räknade separat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 591
Senast: Snowball
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 367
Senast: Cambrie
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 220
Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna