Bukefalos 28 år!

Buketräff Borlänge

Paulsan

Trådstartare
Den förra rann ju ut i sanden men nu har jag iaf kommit till ro efter flytten och det vore kul att lära känna lite folk här :) kom med förslag på datum så kan vi planera ihop nåt :)
 
Sv: Buketräff Borlänge

Kan ju tillägga att det inte bara gäller Borlänge-bor utan alla i närheten som har lust att ses. Bor ju i ludvika själv jag :)
 
Sv: Buketräff Borlänge

Får se om jag vågar hänga på, är oerhört blyg och det känns som om det kan bli en sån där konstig tyst stämning om jag är med....
Bor i södra delarna själv, ca 1 timme från Borlänge med bil.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Tja jag finns ju ca 45 min från Borlänge och hänger gärna på om det inte kolliderar med annat planerat!

Vi hade en träff i Falun för ett antal år sen, visserligen var vi bara tre som slutligen dök upp, men skoj var det ändå!:laugh:
 
Sv: Buketräff Borlänge

Kl
Vore så himla skoj att få lite bekantskaper. Ska ju flytta hit min häst här i vår också så likasinnade är ju alltid kul att känna. :) jag är iaf snäll och bits inte ;) bara min sambo ibland ;) haha!
 
Sv: Buketräff Borlänge

Inte blir det konstig stämning för att du är med! Vill du vara tyst så är det ok, jag kan babbla på för fler....:D
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag flyttade till Borlänge för jobb i somras men känner inte en kotte här så en buketräff hade nog varit trevligt :)
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag hänger gärna på om det passar! :D Är född och uppväxt i Borlänge,men finns nu ca 30-40 min med bil därifrån.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Halvt kl

Är också en 30-40 min ifrån. Man skulle ju kunna mötas upp på exempelvis wayne's coffee på en fika och tjåla lite.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag hänger gärna på :), flyttade till Dalarna för 6 år sedan, skulle gärna ha fler att umgås med, då jag är rätt social av mig, bor i Säters kommun! Är hästmänniska men har tyvärr just nu ingen häst men önskan finns, har hund !
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag hänger gärna med. Född och uppväxt 1 mil utanför Borlänge. Bor numera ca 1 tim därifrån.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag hänger gärna på också, om det inte krockar med jobb. Bor i Svärdsjö utanför Falun om någon vill skjuts.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 047
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 821
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 464
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp