Bukefalos 28 år!

Buketräff Borlänge

Sv: Buketräff Borlänge

Nej, inga elaka människor. Då blir jag så ledsen ;)

Skämt å sido, tar för givet att alla som vill komma är välkomna och är trevliga, sen om man passar ihop rent personligt är ju en annan sak. Men jag är rätt lätt att ha att göra med, bara lite blyg.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag är 33 år kanske äldst :), mars skulle passa mig bra, bowlar gärna:). Är djurmänniska, men har just nu bara min hund.Är rätt snäll tror jag:o
 
Sv: Buketräff Borlänge

Ha!!! Du är INTE äldst, för det är JAG! 47 fyllda men känner mig iofs inte en dag äldre än 30:D

Har tre hästar, en hund och tre barn, stora nu!

Bor utanför Avesta.
 
Sv: Buketräff Borlänge

*kl*

Jag hänger gärna på om jag inte börjat jobba igen (vilket det ser ut som jag ska, det är iofs jättebra).

Är uppvuxen i Dalarna utanför Falun, blir 40 i höst. Jag har ingen häst nu men har haft en arab x nordis, ett hbl och en shettis. Har för tillfället två hårbollar (bondkatter) som inte gör sin plikt som musjägare...

Jag tror jag är rätt snäll, jag brukar inte bitas iaf! :o om jag kan komma så åker jag från Svärdsjö så det finns skjuts om någon vill dela bil.
 
Sv: Buketräff Borlänge

kl

Jag fyller 28 nu i maj, har två hästar varav en åring och sen hennes mamma. Håller på och bestämmer mig för om det ska bli en till snart :D

Har två katter och två kaniner, en sambo och en dotter på snart ett år.
 
Sv: Buketräff Borlänge

kl

Men när ska vi träffas då? Gärna när det är hyffsat väglag tycker jag. Och påskveckorna går bort för min del...
Förslag, någon?
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag bor nära Texas, dvs södra dalarna så jag har redan skjuts :D. Tänkte mer allmänt att folk har lättare att ta sig fram om det är bra (bättre) väglag. Eller så är det för att jag kommer från Uppsala, där blev det en överraskning varje år att det blev vinter. Verkar faktiskt inte vara så här i Dalarna, i alla fall inte om man bor i en liten by som jag.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Eftersom jag verkar vara äldst, (52) föreslår jag 16/3 eller 23/3.
Jag har 4 halvblodshästar i olika åldrar, 2-27 år. Jag har några Jack Russells - har en liten uppfödning ca en kull per år. En katt finns också i hushållet, och jag bor på gränsen Dalarna - Västmanland.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Kl
Jag är 23 :i men smyger runt på senior iaf. Har ett halvblodssto på 14 år som jag tävlar hoppning på.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 069
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 825
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp