Bukefalos 28 år!

Buketräff Borlänge

Sv: Buketräff Borlänge

Hund har jag med :) husky-blandis.

Kl
Februari är väl ganska späckat för min del på de resterande helgerna som är kvar men förslag på helg i mars?
 
Sv: Buketräff Borlänge

Har också fullt upp i februari. Inget i mars hittills vad jag vet.

Har också hund, en ung 8-åring som blir misstagen för unghund titt som tätt och just en galen glad labbe-unghund som är mer vild än tam om än otroligt snäll ;)
 
Sv: Buketräff Borlänge

Vad är planen? "Bara" en fika eller ska det göras något mer? Visst blir det väll på en helg iallafall? Tänkte om man kanske skulle gå och bowla eller något efteråt? :D Jag åker från Insjön och kan naturligtvis plocka upp nån mer om det är efter vägen.

Jag har inget direkt planerat i Mars,dock så firar jag och mannen 1-årig bröllopsdag den 2/3,så då ska jag väll hänga med han,och inte bukisar! :p :D Men annars så kan jag när som helst.

Jag har också hund(ar) men dom är så ouppfostrade så dom kommer jag aldrig våga visa upp... :p
 
Sv: Buketräff Borlänge

kl
Tjaaa.. hade väl tänkt fika men det är för att jag inte vet vad man brukar hitta på annars :) haha :rofl:

Förslag på vad vi kan hitta på?
 
Sv: Buketräff Borlänge

Fika och ev bowling så man gör nåt tillsammans tycker jag låter som en bra idé. Visserligen är jag usel på bowling, men det är kul ändå :D
Kom på att jag och ena hunden har tävling den 3/3 men då kunde ju inte Fibusen ändå (antar jag).
 
Sv: Buketräff Borlänge

Hänger gärna med på en träff om jag är ledig datumet det blir :)
Jag bor också en 45 min fr Borlänge.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Äsch, men om tom jag är övertalad så måste ju du. Jag är ganska blyg av mig, så vi kan sitta tysta i varsitt hörn och ha pinsam tystnad :D om du vill.
 
Sv: Buketräff Borlänge

haha ja, bra förslag :D

Jag kan också vara tyst när jag inte känner folk så det passar bra ;)

halv kl

Får jag fråga hur gamla alla är och vad för häst/hästar ni har?

Själv är jag i alla fall 28, fyller 29 i år och har ett halvblodssto på 5 år som det börjar bli ordning på nu, hon har mest stått på bakbenen tidigare.... :grin:
 
Sv: Buketräff Borlänge

Fyller 30 i år. Har ingen egen häst men är medryttare på ett sto, 15 år, korsning halvblod/varmblod. Lite lagom feg som ryttare, är mest skogsmulle.
Drömmer om egen trygg islandshäst att ge mig ut på och ha kul med

Är hundnörd :D
 
Sv: Buketräff Borlänge

Det verkar som ganska många har hundar i alla fall ;)

Jag är för tillfället mer en kattnörd eller ja min sambo mest kanske, vi har 3 st i en etta men nu har jag sagt STOP!! ;)
 
Sv: Buketräff Borlänge

Vi har en katt också. Och två kaniner...och ett gäng marsvin som numera bor hos mina föräldrar. Så djurnörd kanske är rätt ord :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 041
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 820
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 460
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp