Buketräff hos athena_arabians

Fashion-week-diet bara MÅSTE ju bestå av grapefrukt till frukost, en sallad till lunch och sedan obegränsade mängder skumpa och tilltugg till middag. Annars blir jag besviken.

Ungefär så ja! ;)
Månaden innan består av bastubad, cola light och konstiga dieter :p
 
Ha det så kul imorgon!
tumblr_lkbtd0A5zc1qjnpr6o1_400.jpg
 
Öhh... nu ställer du sådana där krångliga frågor... fler än 10, färre än 15 (tror jag). Duger det? :)

Tyvärr vill min usliga feber inte gå ner, så det blir att stanna i sängen idag.
Jag som hade sett fram emot att träffa er alla!! Men ha så himla kul! Så hoppas jag att det blir fler gånger!
 
Tyvärr vill min usliga feber inte gå ner, så det blir att stanna i sängen idag.
Jag som hade sett fram emot att träffa er alla!! Men ha så himla kul! Så hoppas jag att det blir fler gånger!

Obra ju :down: säg åt febern att sänka sig pronto! :mad:

Givetvis hoppas jag att ni vågar er hit igen :up: du har ju inte så långt så du kan ju komma och säga hej när det är auktion (sista söndagen i juli, 26:e). Jag kanske inte är jättesocial för det är mycket att göra :D men lite tjatter ska jag kunna hinna med.
 
Uppadaterar lite...
Jag är i behov av mjölk till morgonteet. (för "vanligt" te hade du va?) Fixar det när jag ändå handlar

Vad som tas med till gemensam mat, av vem:
athena_arabians - räkor, tzatzki, bål, Flora smörgåsmargarin
Ninnurur - beasås, räkor, aioli
tanten - bröd, grönsallad, mjölk
Dentaku - ägg
Blacksmithfarm - vattenmelonsallad (melon, feta, lök), "naturell" melon
Io - torra tillbehör till efterrätten (maräng, chokladsås, nougatsås, bananer...)
pulkaskurk - grädde och glass till efterrätten
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 931
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 207
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 597
Senast: Blyger
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp