Buketräff hos athena_arabians

Självklart, alla kommer ju se att du är en riktig Lady i motsats till alle de damer som försöker låtsas vara förmer än de i verkligheten är (bond- och arbetarfruarna) där de strossar i kring och försöker väcka något slags intresse från @The Lady of the Manor :D

Du menar... "Locals" (som min ärade moder en gång väste när vi passerade liten stad i Mellansverige och såg ett par lokala förmågor på Ica)?
 
Dyker vi upp lovar jag att köpa korv till avkomman. Men hur fasen presenterar jag mig??? Som TheBucketWoman???

Tja, fast kanske enklast är att säga att du är *nick* från Buke, valfritt om du vill uppge ditt folkbokförda namn? Jag tror på enkla lösningar :D

Något säger mig också att det inte kommer att vara så många som gör det... med tanke på att min rätt stora parkering (aka alldeles för j-la stora gräsmatta) kommer att vara full, vägen ner hit kommer att vara full och vägen ner mot bostadsområdet på gamla lägdorna nedanför mig kommer att vara full, dvs icke-Bukemänniskor kommer att vara i majoritet.

Just ja, har någon husbil/husvagn och vill komma dagen innan är det inga problem (jag har som sagt plats...). Och ja, det är en bra idé att vara här tidigt för bra parkering.

Någonstans har jag elaka planer på att få särbon att styra upp parkeringen på gräsmattan, det går att få in fler om man parkerar vettigt. Vi får se om han är öppen för det konceptet.
 
Just det, eller som vissa blickar sade när jag besökte småbyarna i Yorkshire senast "Out of towners" även om de allra flesta tyckte det var roligt att en Svorsk hade hittat till deras lilla håla och stortrivdes med folket och miljön :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 108
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 798
Senast: bollen__
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 225
Senast: Blyger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 863
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp