Bukefalos 28 år!

Buketräff i.... Örebro kanske?

Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

*kl*

Oups.. den helgen är jag tokuppbokad så jag hoppar.
Försöker hänga med nästa gång i stället!!
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Det verkar bli mässfall, ska vi skjuta på det en vecka?
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag vet inte hur vi ska göra... men trist att vi bara blev tre nu!
Sen är det väl andra som inte kan, ska vi strunta i alltihop kanske? :(
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Vi kanske kan skjuta på träffen till jan-feb? Jag kommer i alla fall vara upptagen varje helg under december med tanke på adevent, julhandel, lunchbord osv.

/Lizzie
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Vi kanske kan skjuta på träffen till jan-feb? Jag kommer i alla fall vara upptagen varje helg under december med tanke på adevent, julhandel, lunchbord osv.

/Lizzie
En bra idé, jag tycker också vi avblåser träffen nu för då har ju fler kanske möjlighet att komma, vad säger ni andra?
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag har fått "ledigt" så jag hade kunnat nästa lördag men jag är som sagt glad att slippa just bowlingen. Sen drar det väl igång med jul och sånt så efter årsskiftet blir kanske bäst.
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: astronaut
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 268
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 187
Senast: lilstar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 387
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp