Bukefalos 28 år!

Byta bokföringsprogram

Madick

Trådstartare
Jag har ett supergammalt bokföringsprogram på en dator som jag blir lika överraskad över varje gång den faktiskt startar... Det går inte att göra backup eller ta ut filer från det gamla programmet (nånting datorn har med att göra) så:
Vilka uppgifter ska jag flytta över på ett nytt program? Alltså typ inventarier och sånt, alltså vilka ekonomiska poster behöver in i det nya för att jag bara ska kunna fortsätta?

Sen - tydligen har det program jag har blivit ett abonnemangsprogram, man betalar löpande och det har jag varken lust eller råd till med så liten omsättning som jag har. Vad kan ni rekommendera för bokföringsprogram, gärna med fakturering men inte nödvändigt, som inte kostar skjortan.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 280
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Är precis vad jag behöver just nu! Hittar ingenting när jag söker i datorns sökfunktion på backup eller säkerhetskopiering. Ringde...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: danne_016
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 776
Senast: Mitra
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp nu. Min dator, som i vanliga fall är väldigt snabb och fungerar väldigt väloljat, har helt plötsligt gått och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: Zenith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp