Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som har koll på hur det ska gå till när man äger hästar på Island, vet ni hur man ändrar uppgifter i WF? Vi har beslutat att byta namn på vårt ungsto (familjen har svårt med uttalet..) samt att vi vill att företaget ska stå som ägare. När jag köpte mina ston, sa mina isländska vänner att hästar på Island endast reg. i WF och har inte pass, så det är då alltså endast i WF det ska ändras? Sen när vi fixar pass inför hemresan (?), sker rättelserna automatiskt? Någon som vet?
Ekonomi & Juridik
Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga?
I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
Skola & Jobb
Ni ser rubriken...
Jag är nära att bli erbjuden en ny tjänst på mitt jobb och jag får uppriktigt sagt nästan panik..! Jag vet varken ut...
Gravid - 1år Fast det går ju bra sen när bäbis har kommit. Och som sagt dålig info tycker jag, kunde stått tydligt och klart. Iom att jag redan fått...
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...