Bukefalos 28 år!

Byta trä i rampen på hästtransport?

Smallgot

Trådstartare
Hej!

Jag upptäckte idag att träet i min ramp på hästtransporten inte verkar vara i så bra skick som det borde. Är det någon som vet om det går att byta bara träet, eller måste man köpa en helt ny baklucka? Vad skulle det kunna tänkas kosta att byta träet på verkstad? Släpet är en äldre dalavagn.

Tack på förhand! :)

Vänliga hälsningar,
Smallgot
 
Min gamla Ume fick ny plywood i lämmen, nästan alla gamla beslag återanvändes, det var bara listen runt som köptes ny (tror den gamla gick sönder vid demontering). Nu vet jag inte priset på detta då den fick nytt golv och väggar samtidigt + plus att det var en kompis som gjorde det åt mig.
 

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
2 012
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 130
Senast: _Taggis_
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att jag måste köpa en ny hästtransport. Den jag har nu kommer inte hålla så länge till och jag vill inte lägga...
Svar
9
· Visningar
1 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp