Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faktum är att "vi" vet väldigt mycket om cancer. Bland annat att vi lever längre och längre och ju äldre man blir desto större risk för cancer.Jag tror vi vet för lite fortfarande.
Fast överlevnadsstatistiken inkluderar inte dem som behandlar sin cancer med att avstå från socker.Faktum är att "vi" vet väldigt mycket om cancer. Bland annat att vi lever längre och längre och ju äldre man blir desto större risk för cancer.
Idag botas många cancerformer. Det sker STORA framsteg i forskning och arbetet mot cancer och många många typer av cancer har goda prognoser att botas om man upptäcker och behandlar i tid.
Jag vet inte riktigt hur ditt svar är relaterat till vad jag skrev och svarade på?Fast överlevnadsstatistiken inkluderar inte dem som behandlar sin cancer med att avstå från socker.
Han verkar ju ha fått sitt nobelpris -31 vilket inte direkt förklarar varför folk fått någon sockerknäpp just precis igår.
Faktum är att "vi" vet väldigt mycket om cancer. Bland annat att vi lever längre och längre och ju äldre man blir desto större risk för cancer.
Idag botas många cancerformer. Det sker STORA framsteg i forskning och arbetet mot cancer och många många typer av cancer har goda prognoser att botas om man upptäcker och behandlar i tid.
Vilket ingen pålitlig människa säger. Det hindrar inte att en stor andel av cancrarna är livsstilsrelaterade.Men det var eg bara en passus om "äter man rätt slipper man".
Faktum är att "vi" vet väldigt mycket om cancer. Bland annat att vi lever längre och längre och ju äldre man blir desto större risk för cancer.
Men det var eg bara en passus om "äter man rätt slipper man".