F

Fnurra

Är han ridhäst lr galoppör? :confused: Vad har hans avkommor presterat osv?
 
Vet inte om det är samma Cassis du menar, men i mitten på 80 talet fans det en som hette Cassis. Tränades av Bengt Bengtsson i Skåne. Han var fux. Men som sagt va vet inte om det är samma.
 
Menar du Cassis xx född -81 i Danmark e:Double Jump u:Hornflower så var hans löpresultat 56 5-5-7 110 555 SEK. Han har inte varit godkänd för halvblodsavel i Sverige, och jag tror inte att han varit godkänd för fullblodsavel heller.
 
Oj..Det fanns visst 2 st :mad: Ska kolla numret nästa gång jag är i stallet. På fredag! *längtar*
 

Liknande trådar

Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 126
Senast: SiZo
·
Ridning Jag har bestämt mig för att köpa ett fullblod på 4 år från galoppen (om hon går igenom vet.bess) . Hon har tävlats fram till augusti det...
Svar
14
· Visningar
2 496
Senast: Blåabär
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
231
Senast: Hellhound
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp