Bukefalos 28 år!

champagnefärg HJs schabrak!

Jag skriver ju inte hästens namn på mina schabrak, då måste jag ju ge bort dem när jag säljer hästen :p
Nu skrev jag bara Sara, lite jättefint så där. Joo, jag tror det, beror lite på. Har svart kavaj o blå hjälm :crazy: Schabrak med brunt på till det blir... inte så snyggt! Iofs ska jag byta hjälm nu :bump:
 
nää okej, men jag ska aldrig (om de inte blir akuta problem eller nåt) sälja min häst ;).

hmm joo :p det blir ju en liten färgmixning :D.
bra att du ska byta hjälm nu då, svart förmodar jag?

hur många dar tog det innan du fick schabraket hem?
 
Jag måste sälja min häst, även fast det blir svårt usch... Vill inte tänka på det nu för jag är så kär i honom! :love:

jo, svart hjälm tänkte jag :) det är stilrent, fast jag vill ju hellre ha blå, men då måste jag köpa ny kavaj och det vill jag inte, har en som sitter perfekt nu! :bump:

nu ska vi se: jag beställde det på en fredag eller lördag och jag hämtade det i måndags :) så otroligt nöjd, det ligger perfekt oxå! har övervägt om jag ska skicka ett tack mail för att dom öht finns! :D
 
okej tråkigt :(. vilken av hästarna (har kollat på dina webshots ;)). varför ska du sälja h*n?

jo köp svart hjälm, för lite jobbigt att byta kavaj oxå :crazy:.

åh va bra då behöver jag inte vänta så länge :D
var ditt dressyr,hopp eller allround?
jo deras schabrak är verkligen jättebra :love:
 
just nu är Marcules till salu, men sen när jag går ut gymnasiet måste jag sälja Urban för att få ut några pengar för honom lixom, måste tänka så tyvärr...
jaa o min kavaj är skitsnygg! billig oxå, 5ookr :) billigare än schabraket :D
dressyr var det :) ska ta bilder idag, inte rid, men lixom bara på Ubbe :)
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 481
Senast: LiviaFilippa
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 613
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 117
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp