Bukefalos 28 år!

charles owen hjälm

Ör_Hjalmur

Trådstartare
hallå jag undrar ni som har charles owen John Whitaker hjälm som har färgerna grå eller brun har någon bild på dessa? hittar inga bilder någon stanns på dom färgerna.funderar på blå,grå el brun(beror dock på hur dom ser ut)
Sedan undrar jag vad ni tycker om hjälmarna, rekomenderar ni dom?

tacksam för hjälp:D
 
Sv: charles owen hjälm

Heeelt underbar hjälm!! sitter som gjutet på huvudet och man kan ha på sig den lääänge :) har en svart men ändå :P
rekommenderar den varmt! Den töjjer sig dock ca en halv storlek efter ett tag!
 
Sv: charles owen hjälm

Den bruna är jättefin! jag tvekade länge om jag skulle köpa en blå eller en brun, det blev en blå till slut för jag har mycket kläder och schabrak i blått.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har en 6 årig chihuaua kille som fått ta bort tänder 3 ggr och klarat narkosen bra. Förra veckan skulle han ta bort igen och...
Svar
7
· Visningar
1 589
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 460
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 552
Utrustning Jag tänkte köpa en Charles Owen hjälm i modellen AYR8 med piping, men man kan ju välja alla möjliga färger. I vanliga fall hade jag...
Svar
1
· Visningar
616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp