Charles Owen ridhjäm

Gå in på deras hemsida http://www.charlesowen.co.uk/ och titta.

Men om det står "for kids" i den, så kan det ju med stor sannolikhet kanske vara en Young rider hjälm från CO. Rider är dock också lik modellen.

Vet inte just vad den modellen skulle kunna kosta, men jag har en CO showhat, den kostade 950:-. De CO hjälmar jag sett
hittills har ju i af gått på runt/över tusenlappen..
 
Tack frö ditt svar, jag avr in och hittade modellen, den heter charles owen II nånting

Hjälmen är alldeles ny och passar ej på mig, så jag tänkte sälja den för 550:- är det ett rimligt pris?

mvh/ Anita
 

Liknande trådar

Utrustning Förut när jag ägde häst var sadel och bett det värsta jag visste att köpa. Nu har jag ett hästlöst problem. vad fasiken ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 290
Senast: Drago
·
Utrustning Hej! Jag tänkte beställa en hjälm från Charles Owen, troligtvis modellen Hampton (alternativt Wellington) och undrar hur de är i...
Svar
4
· Visningar
2 780
Senast: celeste
·
T
Utrustning Tänkte köpa en blå tävlingshjälm (Charles owen) Har nu en svart Wellington till vardags och funderade på en Charles Owen Fiona men...
Svar
0
· Visningar
812
Senast: Tallyhoo
·
Utrustning hallå jag undrar ni som har charles owen John Whitaker hjälm som har färgerna grå eller brun har någon bild på dessa? hittar inga...
Svar
4
· Visningar
1 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp