Den hÀr ryckte jag glatt frÄn YT och la in i min jullista men det Àr ju en lokal fil sÄ den spelas inte nÀr jag delar listan:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O Helga Natt!
Det krÀvs verkligen en ENORM röst för att göra den rÀttvisa!Jag har den med Jussi för det var morfars favoritSedan Àr den faktiskt bÀst, jag har inte hört nÄgon som toppar hans version.
Tycker att denna versionen Àr bÀttre Àn Jussis, som lÄter sÄ asgammal att den Àr trÄkig. Noel Noel Àr fin. Bra tips, tack!Jag Àlskar Liberas version. Just runt jul brukar jag lyssna pÄ deras christmas carols.
Jag Àlskar sÀrskilt Noel, Noel
https://www.youtube.com/playlist?list=PLF_pjbI-JsWd_X-wUVyvoBGL4WJ1PfvFU
https://en.wikipedia.org/wiki/Libera_(choir)
Jag har den med Jussi för det var morfars favoritSedan Àr den faktiskt bÀst, jag har inte hört nÄgon som toppar hans version.
Haaaaaar för mig det Àr det min morfar med uppskattar mest, jussi i den versionen, att det Àr ingen riktig jul utan denJag har den med Jussi för det var morfars favoritSedan Àr den faktiskt bÀst, jag har inte hört nÄgon som toppar hans version.
HÄller med om att Lagerhaus Àr bra! Bang for your buck verkligen, de luktar mycket och varar lÀnge. Jag hade deras kanel förra Äret och gillade den mycket![]()
En granne hÀr mitt emot har en mycket fin slinga pÄ balkongrÀcket tÀnd Äret om nÀr det Àr mörkt. Jag med min dÄliga syn Àr tacksam. dels Àr det mysigt tycker jag förstÄs, men dÀr deras och min lÀgenhet Àr Àr det mörkt och bredvid min lÀgehnhet gÄr man ut till en gÄngbana och dÀr Àr tvÄ trappsteg och beckmörkt. Deras slinga lyser upp fint i mörkret sÄ att jag kan navigera. Tacksam för allas ljusslingor, Àven sommartid!![]()
Saknar skÄnska hösten, den Àr sÄ lÄng. Vi fÄr gula löv plötsligt och vips Àr allt borta igen och det Àr grÄtt trist bara. Er Àr sÄ lÄng och mÀktig med alla fÀrger.
Jag har varit sjukt osugen pÄ mat det senaste, det enda jag har kommit pÄ att jag ville ha var lussebullarSÄ har Àtit upp innehÄllet frÄn fyra pÄsar sjÀlv
![]()
Jag har fÄtt dille pÄ doftljus, finns det nÄgra bra med juldofter? GÀrna frÄn nÄn fysisk affÀr sÄ min bortskÀmda nÀsa kan sniffa (har just nu frÄn Essnce, men de har inte juldofter).
Det Àr ett av de tvÄ pre-jul vi unnat oss hittills, vi hittade en ny lÄt till vÄr (ganska mÀrkliga) jullÄtar-lista
Det andra Àr att jag blev bjuden pÄ Ärets skumgranar(men skumtomtarna doppade i choklad Àr godare).
Jag Àr inte sÄ hemlig sÄ jag delar glatt min jullista
En varning dock, jag gör om den nu och dÄ sÄ Àr det nÄgot du gillar rekommenderar jag att du sparar den i dina listor
Edit: Och ja, jag vet att den Àr... eh, SPRETIG![]()
Bara för att...
Edit: Jag TAPPAR det nÀr de börjar sjunga pÄ hebreiska!![]()
Och den som heter "bageri"!, luktar underbart ocksÄ.
Jag gillar INTE otraditionella jullÄtar men denna ska bli mitt offer detta Äret, kÀnn dig hedrad![]()
Tycker att denna versionen Àr bÀttre Àn Jussis, som lÄter sÄ asgammal att den Àr trÄkig. Noel Noel Àr fin. Bra tips, tack!![]()
Hur delar man ensMin Àr svinlÄng, ganska traditionell tror jag dock
![]()